14.12.09

Idag har jag jobbat igen. Fast idag har det också varit rätt så lugnt faktiskt! :)
Men det är bra att det finns sånna dagar med.
PLUS att jag har slagit in två julklappar till och lagt under granen så nu är det bara en julklapp kvar men den är inte köpt än heller såå... :P
Men det är såå fint där under nu! :) Massa klappar åt mina nära och kära.

OCH så SNÖAR det ute! Jippiiiiii! ÄNTLIGEN! Hoppas bara det får ligga kvar nu och att det kommer mer. :)

Imorgon är jag ledig, ÄNTLIGEN!!! I 2 dagar till och med. Då vet jag inte vad jag ska göra riktigt, men jag tror jag ska ta och baka lite pepparkakor. ;P
hihihi...

Nu ska jag snart hoppa i säng tror jag!

Såå...

Ladies and gentlemen, Mumin has left the building!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0