Still waiting....

hmm... Jahaja!

25 års festen satte sig i kroppen för evigt tror jag... haha!
Helt sjukt, men roligt som bara den!
Och födelsedagsbarnet (imorgon) fick en klocka & halsband av oss...
 

På söndagen vart det Selånger marknad och sen ut till pappa för att fira Vickis...
Grillat och bananasplit bjöds det på där....

Måndag & tisdag har jag jobbat på Gina... :D
Nice nice....
Så blir det också till veckan...
Sen har jag ju varit på bio med min bror och hans tjej Line...
Vi såg G.I Joe.... hehe...
Grymt bra... Gillar ju sånt där ja!

Idag har man inte gjort många knop inte, följt med Sandra ut till Njurunda där hon skulle ha ett möte, somnade i bilen jag medan jag väntade på henne... hmmm......

Om nån timme blir det Waynes för en fika med S & P iaf! ;)
Nåt måste man ju hitta på....

Nu ska jag pilla ihop nån mat, fast jag inte är hungrig.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0