Nu äre god natt men först..

...tänte jag berätta lite om helgen...
haha...
Den har bestått av utgångar och jobb! Inte dåligt...

I fredags vart jag ju stående med bilen vid den nya rondellen i Bergsåker så pappa fick komma och hämta upp den och jag fick skjuts av Sandra till och från jobbet! :)  Jobbade ända till stängning sen hem och byta om för en kväll med grabbarna på Oscar, det var roligt men ändå inte! :P haha

Lördagen vart det mer jobb och Sandra (aka min privatchafför (PC)!) skjutsade även denna gång mig till och från jobbet! hihi... Vi hämtade ut biljetterna för SCA cupen och kollade på en klänning som jag sedan köpte som jag sedan hade på mig på kvällen (discokulan)!.... Jobbade gjorde jag och fick sen hämtning av min PC... Hem och hämta vinet och kläder och sen hem till PCn och förfesta... :D
Det vart Oscar igen men även en sväng in på Stadshuset, men det är nog inte vår grej de inte! hahaha....
Roligt hade vi iaf.. sjukt roligt!

Söndagen spenderades också med jobb, med Pillan... Efter de beställde vi pizza och hyrde film, Gran Torino, seg i början men bra! Clintan han kan han!

Dö trött var man imorse då man vaknade, ångrade lite att man tagit på sig jobb på Gina efter dagis, men va faan man är väl ung! Då klarar man sånt hära... och visst gjorde jag de...! Inga problem!
Dock så tackade jag nej till samma förslag för imorgon, men efter en 7-4 dag på dagis är man nog inte så allert precis! hahaa....

Måste bara tacka fröken S för att du ställer upp och är min PC nu när jag inte har nån bil! :)
Du är BÄST!


Nu är det dags att hoppa i säng... Börjar ju som sagt tidigt! Och så ska jag cykla dit upp med.... :/

G´natt


Kommentarer
Postat av: PC

Neee... du är bäst..;)

2009-08-31 @ 23:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0