Lördag = jobb

Snart ska man iväg och jobba, not so fit for fight....
Känner mig seg och är lite trött...
Hoppas det inte blir så där överdrivet mycket folk eftersom jag är på Baby.... 
Jaja... Det går säkert bra vilket som!

Igår efter jobbet vart det staden direkt för att möta upp Pillan och Sandra! Såg Drakkampen (eftersom Drakbåtsfestivalen dragit igång i stan!).... Skideliten tog som vanligt hem alltihopa! :)
haha....
Sen hängde vi på Olles ett tag och träffade bla "pappa" Fredrik... :P Det var längesedan du...
När vi tänkte gå hem så kom våra grabbar men dom flyttade över gatan när vi gick till bilen! ;P
Pillan och jag tog en sväng på Donken, vilket vi ångrade ganska snabbt efteråt då vi mådde illa! haha...
Sen hann man bara lägga huvudet på kudden så sov man...

Nu måste jag fixa och trixa lite....
Ska ju som sagt jobbe!


Dagens pepp-ord:
Jag kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0