Lediga söndag

Har nyss tryckt i mig ägg och bacon! :D
Nu funderar jag på vad resten av dagen har att erbjuda, jag som för en gångs skull är utvilad, sovit ända till halv 10! Så jäkla skönt att inte följa med S & P & grabbarna på krogen igår... Det är faan bättre med sängen ibland! hihi....

Och inte har det hänt nå roligt heller... 
Fast igår var man uppe tidigt och tvättade (kl. 7.00), då får man rätt mycket gjort imellan tvättarna.... SÅÅÅ efter ca 1½ års tid sitter ÄNTLIGEN badkarskanterna på plats! :D hahaha... 

Dom har ju sått vid elementet i köket sen jag gjorde om badrummet när jag flyttade in!
Efter jag pillat fast dom så vart resten av badrummet städat... Lika bra att göra allt på samma gång...
Sen jobbade jag igår med, på Gina.... Hann bara komma hem sen iväg med tjejerna till Linkan & grabbarna, men som sagt när dom for på krogen åkte jag hem!
Jag är såå nöjd att jag gjorde de.... Hade varit en sengångare idag annars jag!
Men roligt hade vi, tack mina vänner för igår!


Nä, faan ska nog fortsätta med städningen lite...




Dagen pepp-ord:
Jag är organiserad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0