Finally

Imorse då jag vaknade undrade jag faan vad jag hade tagit på mig alltså... Jobba först på dagis 8.00-11.30 sen jobba på Gina 12.00-20.15.....
Hur dum får man vara?!

Men det har ju gott hur sjukt bra som helst!!!!!!! :D
Träffat mina glad älskade ungar och den super härliga personalen!
Sen har jag ju varit glad över annat som legat som ett orosmoln, men nu är det molnet borta!
Shit happens!

Lite trött där när jag hade rast på Gina vid 15 tiden... fy.... ögonen for ihop när jag läste en skvätt i boken min!
Men sedan då maten lagt sig så vart jag speedad som jag vet inte vad, jag och Elin körde på vi...Ända till stängning! Teamwork!!!
Sen när jag kom hem så körde jag på med en promenad när jag ändå var igång...
Nu ska jag snart ta en snabbdusch och sen blir det sängen...Känner att ögonen är på väg ner igen! hahahaha.....

Imorrn ska jag jobba igen på Gina... :) Snicigt värre...


G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0