Onsdag idag, redan!

Ja, denna vecka har går fort den...
Igår var jag och hjälpte mamma & Co. att flytta lite.... Eller nja, gjorde inte så mycket, bar några grejer sen var jag Benne-vakt! :)
Han är för go den ungen... hahaha.... Han hoppade i brorsans säng och sprang runt som en dåre... hihi... Det är tur det inte är så stort på det nya stället! :P
Men fint var det iaf, och Sove har nu lovat att det inte blir flytt på länge! haha...
Brorsan har den här tapeten som fondvägg på sitt rum:

Cool!
Och mamma o Sove denna i sitt sovrum:

(bilderna är lånade från Boråstapeter och heter London & Artwork)
Mycket fina.... :D

Det jag mest längatde efter var ju såklart maten, var ju därför jag åkte dit, eftersom när man håller på att flytta kan man inte använd köket! Så då blir det ju antingen pizza eller hamburgare eller nåt annat onyttigt...
Jag är bra smart ibland!...
Så vart det ju också, vi åt på Vera i G-holm, en kebabpizza vart det för mig..
Och dom hade då iaf tagit vara på frasen; julen vara ända fram till påska!
För så här såg dukarna ut:

haha...
Gott var det iaf, och hela pizzan fick tyvärr inte plats... SYND!

Det var gårdagen de hörrni...

Nä, nu ska jag gör mig klar för dagen på jobbet!
Påskkärring ska jag va! :)
haha... De ni!

Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Anki

Tur du lägger ut lite bilder så man får en hum om hur det ser ut :).Nä skämt å sido,vi kanske blir hembjudna dit så småning om ;)

2009-04-09 @ 15:08:05
URL: http://lifeanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0