Update

Det har tyvärr inte blivit någon uppdatering på ett par dagar... Dock har jag bra skäl för detta! :P
Brorsan har varit datavakt i helgen och fixat till den, bättre minne, bättre fart och helt enkelt en grymt mycket bättre dator är vad jag har nu!
Till och med fått nytt tangentbord av pappa... haha... Nu fattas bara en ny större skärm! ;P

Ja, Sandra vill ju veta vad jag har gjort dessa dagar iaf... haha...
Inte så mycket...
Fredagen bestod av slappning framför tvn och på lördagen var det jobb som gällde på Barnens Hus...
Söndag hade man hela lägenhete full, mormor & Georg, Roger, Paula & Benjamin, mamma & Sove var på fika besök och för att titta till hur jag bor nu förtiden! Fick ett jättefint strykjärn och en 75as Koskenkorva (hemmagjord svartvinbärs saft!) av mormor som inflyttninspresent!
Senare på söndagen vart det cykeln ner för en fika på Waynes för mig, Pillan och Sandra... Skönt att sitta och prata massa strunt ett tag!
Dom två senaste dagarna nu så har man jobbat och sen legat framför tvn, eftersom datorn varit på "semester"!
Jo, såg Elitserie starten mellan HV71 och Frölunda igår... :) Sjukt bra match... 6-2 till HV vart de i slutändan...!
Nu väntar vi spänt på följande matcher.... :D Eller iaf jag! 
 HEJA TIMRÅ!

Nej, nu ni ska jag ta och hoppa i säng jag... Tidig morgon imorgon och cykeln till jobbet!

Ha en underbar natt tillsammans....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Applåder (stavas det så?)...:P hmm

Fin fina inflyttningspresenter du fått då..;)

När blir inflyttningsfesten då? väntar ivrigt

2008-09-17 @ 15:23:44
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0