Sunny sunday

Imorse vaknade man tidigt igen... 8 närmare bestämmt.... Solen sken in genom persiennerna och jag kände att istället för att ligga undertäcket och dra och bli seg så steg jag upp och tog på mig mjukisdressen och tog en sväng förbi farfars grav... :) Skönt med en promenad så tidigt på morgonen då ingen annan är ute en söndag!
Pratde en stund med farfar och bad honom ta hand om Emil där uppe nu när han är ny!

Sen har jag varit på stan idag och lämnat tillbaka lite kläder och bytt ut lite annat... Mötte upp Malin och Kicki för en fika också på Barista! :) Mycket trevligt att träffa dom igen, brukar ju ha annat för mig då dom ska träffas... :P

Hämtade upp lillsyrran hos en kompis innan jag for ut till pappa.... Han bjöd på grillat till middag och äppelpaj till efterätt! Sen fick man se bilder från Mallorca resan... :D Dom verkar ha haft mycket trevligt, men de ser ut som de blir Dominikanska republiken nästa gång vi ska hälsa på farbror Jan... haha.... :) Bra att han trivs iaf...

Så de var väl i stort sätt hela dagen... haha....

Nu ska jag se klart filmen på 3an sen lägga mig... I veckan blir de jobb och eftermiddagspromenader... Så är de någon som vill ut och gå är de bara att slå en pling! Jag är villig.....! :P
haha...

Ha en underbar natt tillsammans.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0