Shopping på egen hand...

Idag efter jag hade städat undan lite efter den nya soffan (sjukt mycket plast!) och diskat... Man hinner med mycket när man vaknar 8 gott folk!
Så tog jag bilen ut till Birsta för lite shopping... Hittade inte mycket av de jag skulle ha, men jag har en ny önskelista nu! :D
Jag har även checkat in IKEAs julsaker och hittat mycket fint... Ska dra med mig mamma nån dag till veckan tror jag! :)
Köpte 2 svarta kuddar på Lagerhaus till soffan..

och en duschgrejshållare på IKEA...

och en sittpuff på Åhlens till badrummet...

och en skjortklänning och en kjol på Gina... Måste känna efter lite, är rätt velig av mig!

Sen köpte jag dessa förra veckan av Camilla...
Ja, Sandra jag tror jag börjar gilla höglackat mer och mer...

Som ni ser vart de inte dom med rosen utan dessa är det en rosett på istället, mycket mer stilren...
Och snyggare! ;)

hmm... Ja, de var väl typ de...

Ha en fortsatt trevlig kväll... :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohoo...;) nice.. när ska dom invigas då?..;)

2008-09-21 @ 12:11:28
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0