Mitt i veckan dag...

...De är de ju idag... Bara 2 arbetsdagar till sen är de helg! Skönt...
Har varit sjukt trött idag på jobbet, kan ha med att göra att jag sovit på soffan till kl 1 på natten och sen knappt kunde somna om... :/
Idag när jag kom hem vart de en powernap på soffan igen... Förstår inte hur man kan vara så trött som jag är?!

JO, jag har gjort en skit bra upptäckt idag!
JAG HAR HITTAT MIN CYKEL NYCKEL! ;D
Så jäkla bra...den låg i fickan på min Niktia tröja!
Nu slipper jag leta efter den nå mer!...

Jag tror att jag ska ta och köpa lite nya gardiner, säng kläder och prydnadskuddar till sovrummet när lönen kommer...
Få inte lite färg.... Rosa och lila?! hmm....
Tåls att funderas på!

Nu ska jag fortsätta se Oskyldigt dömd!

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0