Tjena, tjena hajfena...

...idag är det mys-/städdag efter en väldigt partyinspirerad helg.... haha...
Det började med en fin middag med Sandra och Frida, jag gjorde inget bara åt och drack! :P haha... Sen vart det utgång för oss och vi hade skit roligt, längesen nu! ;) Hände även en hel del.... hahahahahaa....
    
Dagen efter de var vi dom första kunderna på Norrlandskällaren... haha... Pizza stod på menyn... Åt och skrattade innan Frida skulle iväg och jobba, Sandra och jag tog en sväng på stan innan det bar av hem för att åka med pappa på hockeyn... :) Med oss hem hade vi ju vinsten så klart, en massa skrattande och denna lilla sköna tröja:
..som skall användas igen på torsdag då jag, Pillan och Camilla ska iväg och se på derby matchen mellan Timrå och Modo!

Det vart bara hem och svida om sen iväg på ICA och köpa lite mat sen till Pillan på förfest! :P
Dock var jag nykter denna kväll och körde bil... Somnade nästan på Pillans soffa efter att ha sovit knappt 4 timmar natten innan.... ;D
Även denna kväll stod Olearys på listan, men dock var där inte lika mycket folk som dan innan... :/ Synd men vi hade roligt ändå! Tjena, tjena hajfena var dock samtalsämnet resten av kvällen.... hahaha.... Pillan förstår!

Idag har jag iaf sovit ganska länge, ställt om klockan (dags att dra tillbaka 1 timme om ni inte visste de! haha), myser i Timråtröjan och tvättar i tvättstugan!...

Vi får se vad som händer resten av dagen mina vänner... Äta med pappa kanske!? :)
Sen blir det nog IceAge maraton med PIllan ikväll...

Söööör eller såå inte?! Äh, gör ssom du vill!
/Sid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0