Regn, regn, regn...

Det regnar och regnar mest hela tiden! :)
Mysigt men nu är vi lite less, med tanke på att det ska fortsätta några dagar till...!

Idag är första dagen jag inte har somnat på soffan ! Grattis till mig! Förstår fortfarande inte hur man kan vara så trött som jag är...!
Nån som vet?!

Ja, men iaf så har jag idag efter jobbet hämtat upp syrran, för hon behövde kläder och ville ha med mig.. Så man var ju tvingad... Vi hittade iaf ett par jeans och en kofta och en mössa till henne! :)
Sen ringde pappa och det vart inköp av strumpor till honom och sen köpte vi med oss kinamat hem! :P GOTT!
Efter den goda maten, tog jag tag i att städa ur syrrans garderob... Vi fick bort en hel del kläder som var för litet och itne används! Herregud, hon är som mig! haha....
Och innan jag åkte hem ringde farbror Jan från Mallorca! Så då fick man prata lite med honom också... Var ju ca 3 år sedan, på min student ungefär! :P haha.... Mycket treligt...
Så det kanske kan bli en tripp dit nån gång framöver våren kanske!?! hmm...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen... Måste upp typ 6 imorgon för det är jag som har öppningen på dagis! *suck & gäsp*

Go natt hattifnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0