Lördag & söndag

Igår vart det lite städning och pyssling...
Senare beställdes pizza från Bite Line och sågs på fotboll med Pillan & Frida...
Topmötet mellan Zlatan och Ronaldo:
 
Och den slutade ju 0-0... Tråkigt men de var en bra och spännande match! :)

Idag sov jag iaf länge... till 10! ;P
haha...
Sen har jag städat i badrummet och skurat badkaret! Duktig!
Efter de var jag tvungen att komma ut i solen, såg jag klädde mig och tog cykeln på en tur...
Så jag var först förbi CykelNisse för att pumpa däcken, sen ner till hamnen, tog Å-vägen tillbaka, förbi farfars grav, genom Granlo och sen hem... :) Det tog ungefär 1½ timme eller nåt!
Och skönt var de så in i bomben!!!
        

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga bilder!

Miss you!

2008-10-13 @ 11:21:30
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0