Då var det bekräftat....

Jag är gammal, riktigt gammal...!
Camilla kommer och säger att hon och Pillan har suttit och diskuterat körkort i bilen på vägen hem från jobbet...
Då har dom kommit fram till att nästa år har JAG haft mitt körkort i 5 ÅR, fatta 5 ÅR!?!!!!!
Jag trodde inte de va sant när hon sa de, men det stämmer, jag började räkna och fick t.o.m. kolla på själv körkortet...
För på Pillans födelsedag 2004 tog jag det! Helt sjukt!
Får fasiken fira de nästa år alltså... Stort av mig!

En annan sak Camilla också kommit på om mig är att hon tycker jag ska byta jobb, för jag är jämt trött. Som idag då jag kom till henne och skulle käka middag, så frågar hon om jag sovit för hon tyckte de såg ut som så! Och jag svara ju så klart JA, måste ju de när man var tvungen att börja jobba 6.30 och sen ska på kurs på kvällen... Förtjänar man inte lite sömn på eftermiddagen då?!
Jo, det gör man... Iaf jag!
Man vill ju inte vakna varje kväll av att ha sovit på soffan och missat favvoprogrammet precis!

 Nu ikväll har jag varit på Barnens Hus för lite Ergonomi träning.. haha...
Vi har haft en kille som har berättat och visat hur vi ska lyfta, stå och bära...! Mycket bra faktiskt, och lärorikt!
Dock kommer man glömma av sig många gånger innan det väl har fastnat i huvudet och man verkligen gör det...
Men de får nog ta sin tid.. :)
Bra var det  iaf...

Nu ska jag ta på mig tjocksockarna och hoppa i säng.. Har en lååång dag framför imorgon! Jobbar till 18.30...
Snark snark!

Ha en underbar natt tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0