05.00...

...imorse vaknade jag och var pigg som jag vet inte vad, tvingade mig dock till att sova längre... har inte gått värst bra! Klev upp halv 7 och sen dessa har jag kollat igenom min garderob efter nåt roligt att ha på mig imorgon fredag då jag ska ut med Sandra & Frida! (hittade dock inget av intresse!)

Men varför vaknar jag så sjukt tidigt jämt!? Alltid före väckarklockan!
Är jag så stressad inom mig att jag inte har ro, eller är de nån annan sorts oro av nå slag! Jadu inte faan vet jag!

Nu har jag inte tid att fundera på de här nå mer!!!
Måste åka till jobbet, plus att jag har stängning idag så det blir en låååångdag!
Sen måste jag på systemet och klaga lite, fick betala mer än vad jag skulle igår!! :/

Bara en massa problem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0