Torkutrymme

Det är paus i Idol så jag passar på att skriva lite...
Faan va bra duetterna va ikväll! Helst Johan & Robins...

Grymt! Låten passar dom sjukt bra, precis som Annas & Kevins...

Som handen i handsken!

Vad har man mer gjort idag då...?! Jo, jobbat såklart!
Var faktiskt duktig och gick till och från jobbet idag i det fina snöblandade regnet... Det skulle väl vara just typiskt att den dagen jag ska gå då ska de regna och vara snorhalt!
Har även varit en sväng på las affäras och inhandlat Oceans 12 med Aftonbladet! Så nu har jag alla!
Det är super de där när Aftonbladet säljer filmer billigt! :D
Sen har jag tvättat, hade mycket tvätt, så det hänger typ kläder överallt här i lägenheten på alla krokar och handtag, eftersom torkskåpet inte är det bästa och sen har man så kort tid i tvättis!
Så det är ju supertur att man har en cykel i vardagsrummet som man kan änvända som torkställning! ;)

Nä, undra om man ska ta och diska nu när det är nyheter....
Ja, jag tror de, för snart måste man ju slå sig ner i soffan igen....

Ha en underbara kväll/natt tillsammans... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0