Tidig morgon, tidig kväll...

Japps, imorse var man uppe kl 05.30 för att ta och öppna på jobbet 06.30! Fy gröne, det är läskigt att öppna när det är kolsvart ute... hahaha.... Värsta fegisen...
Men man har haft en helt underbar dag på jobbet, bara haft 5 barn idag... hahaa! Värsta lyxen! :D
Så jag tog dom få barn jag hade (medans de andra fröknarna åkte och shoppa) och gick ner till Ankeborg.. :D
 
En vit anka alldeles ensam och sen en elak svan!

Slutade tidigt, så jag for till Birsta för att checka julklappar, fick dock inga sånna med mig hem bara julgransljus och en soptunna! :)
Var in på Systemet också... Fan va kö!
Sen skjutsade jag brorsan och så for man hem... Ätit korv med bröd och var inställd på en hemma kväll, men så ringde Millan och nu sitter hon och hennes syster här och vi ska ut en sväng! :P

Kraaaaaam hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0