Några rader om de senaste dagarna

Mätt är jag men några rader borde man väl få ihop...
 
..det är detta som gjort mig så mätt... Köttfärslimpa (som köksan på jobbet gjort), sås och potatis! :D MUMMA!

Fredagen: Efter jobbet vart det ner på stan för att köpa nya Reebok-dojjer, sen hem och snabbduscha, byta om och gå till Sallyhill för att möta upp Viktoria, vi skulle nämligen äta och ha trevligt med the ladies på jobbet! :P
Det bjöds på tacos, Sing Star, frågesport och Kinder äggs sagor! :D hahaa...
Ja, efterrätten var ett Kinder ägg. Sagan var att vi skulle para ihop oss två och två innan vi öppnade dom och sedan hitta på en saga om det som var i....
Jag fick denna lilla grej som kunde snurra på huvudet...

Hon fick hetta Betty the breakdancer... Och min kompanjon hade en bil... Sagan vart vrickad och snurrig precis som Betty!
Camilla ringde och hon och Maria hämtade upp mig sen drog vi till Olearys där även Ständut Blakk var och spelade... Vi hade skit roligt och fiolen vart Marias favorit! ;) haha....
Fick skjuts hem och ett samtal på natten av en annan fylletratt... hahaa...

Lördag: Vakande, mådde bra, tog en dusch, stekte hamburgare till frukost, la sig på soffan och somnade om... När Camilla kom hem vid typ 18 tiden mötte jag upp henne för en pizza nere vid ICA, lite trött men ändå hade man bestämmt sig för ännu en vinkväll.... Och sagt och gjort, ombytt och klar vart det fördrickande hos Camilla med henne, Maria och Sandra! :P Dock gick de segt för mig men skönt var det... För för Camilla gick de utför.... ;D
   
Hamnade ännu en gång på Olearys, träffade Millan och dansade som några tok...
Bussen hem vart med Camillas lillasyster... :)

Söndag: Även en dag på soffan, såg reprisen från Idol och Stjärnor på is, målat tavelramar till mina finbilder...

Dom var typ beiga innan, nu är dom svarta! :)
Och så har jag såklart besökt min pappa och gett honom farsdagspresenten... :)
Där blev man bjuden på middag och efterrätt och så spelade vi pappas nya spel, Sundsvallsspelet... :D
Somande dock på soffan då jag kom hem mitt under filmen Dukes of Hazzard, så den vet jag inte hur den slutade! :/
hmmm....

Idag vakande jag och trodde de var söndag innan klockan ringde och jag blev påmind om att det var måndag!
så lite seg var man då man kom på jobbet imorse, men jag har fått varit och kramat på mina goungar så det gick över ganska fort! :P

Ja, det var väl några rader de.... :P

Bye...


Kommentarer
Postat av: normalin

mja..och sko nummer 2 är billigare, hmmm. men dina är bra säger du?

2008-11-11 @ 18:55:36
Postat av: normalin

nä sandra du har nog gjort de lättare :) om man ska lita på din granne att dom är sköna och att dom är snygga + billigare så blire nog r2...men båda är iofs snygga. ska spana imorn

2008-11-11 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0