Jag kunde inte hålla mig längre

Så jag har satt upp min ljusstakar nu! :D
De vart så fiiiiint!
Ska ta och kolla om jag kan få upp stjärnorna också!?! :)

Sen har jag varit ner på affärn och köpt lite grejjer som man ska ha till lussebullar och en massa annat det var kris på i kylen... Men det jag ser att jag glömmt när jag kommer hem, som jag egentligen gick ner för att köpa, var TANDKRÄM!
Jag hoppas jag klarar mig med den lilla klut som är kvar i tuben tills imorgon...

Nä, nu ska jag ta och damma av hyllan här ovanför datorn och fixa så den inte ser så tom ut...
hmm...

Jaja, tjingeling...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh va mysigt.. då ska jag banne mig sätta upp mina ikväll jag också..har kliat bra i mina fingrar nu ett tag..satte upp kransen på dörren igår.. men tänkte att jag skulle vänta med resten. Men ne.. nu ska dom upp :D

2008-11-25 @ 13:50:00
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0