081126

Idag har man jobbat igen... Så sjukt roligt ibland... Crazy kids på dagis vettni! haha....
Jobbat länge har man gjort också, ända till halv 6 sen for jag ut till Birsta och va på Rusta för att kolla in julgransbelysningen, men hittade ingen som passade min smak... Så de sket sig... For då till IKEA istället och inhandlade lite nya grönaväxter, besticklåda, krukor och energilampor! :D
Himla bra vart det, och inte nog med de... När jag kommer till kassan finns det självscanning! Hur bra som helst, gick ju tokfort ju! Bästa hittills!
På vägen hem stannade jag hos mamma och 'pappa' för dom hade ringt och frågat om jag ville ha mat, och det tackar man väl inte nej till precis! Iaf inte då det serveras tjockpannkaka! :P Smaskens!
Fick även reda på att jag inte behöver vara hundvakt åt William ihelgen, istället för att fara till huvudstaden som dom tänkt far dom till stugan och Åre istället!
Och sen bad jag att dom skulle baka lussekatter till mig också då dom väl ska baka till sig själva, för igår försökte jag på mig att baka dessa gula, smaskiga katter... Men va faan händer... JO, skiten blir bara degig och aptunga (även fast dom vart i ugnen aplänge!) så jag hivade dom i soptunnan!!!! Jag tror ugnen inte är riktigt helt OK!
Så jag hoppas min kära mamma bakar till mig... :)

Sen har jag också fixat upp en av mina 2 julstjärnor... Så nu sitter det en så fin svart en i köket, funderar på om jag ska byta ut den till den vita?! hmm...
Vad tycker ni?! Ni som vet hur det ser ut i köket! Svart eller vit?!

Jaja, nu ska jag ta bort det avnötta nagelacket och sen ta en snabbdusch innan det blir la bed for some sleep!

Sleep tight..!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok, vad tråkigt men vi kankse kan ta d en vardagskväll?

Haha.. ja jag är likadan..J håller på bli tokig på mig!.. hehe.. men det är ju så mysigt.. ska iväg o köpa julgardiner idag. Blev inte nöjd med dom jag hade..:P

2008-11-28 @ 10:26:45
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0