Termos, varm choklad?!

Okej, den här helgen har varit lite vrickad! :D
haha...
Jobbade ju igår som sagt på Barnens Hus från öppning till stängning... Och inte var det mycket som hängde med... :) haha... Men det gick bra ändå och nu kan jag göra reklamationer och kassaktioner utantill...(har t.o.m. skrivit en fusklapp, utifallatt!) Det kan ju vara bra till sommaren då man måste kunna sånt där...
Sen begav jag mig hemåt... Duschade, bytte om, kastade i massa saker i en väska och begav mig till min nya granne och vän Camilla... Vi behövde ha nån mat i oss inför kvällens bravader så det vart pizza från Mexicana och sen Eurovison Song Contest på tvn... Tråkigt att vi inte kom högre upp på listan, men samtidigt hade VI ett lite halvtråkigt nummer mot för vissa andra! ;)
  

Innan floppens riktiga resultat drog vi på Olearys... Camilla trodde tjejen i kassan skojade då hon sa 100 kr för inträdet, men detta var ju pga att det var Miss World uttagning, tydligen! :/ Bara 18-åriga tjejer... hmm... Är det något att ställa upp i de... VA?! Jaja... Det finns människor för allt...
Sen drog vi mot Oscar för att möta upp tjejerna.. Efter vi stått där ett tag (i kön alltså) säger en av dom... Här kommer killarna för kvällen tjejer! (Killarna går förbi, då säger hon igen ganska högt...) BÖÖÖÖÖG! 
Vi låg nästa dubbelt hela högen, fy gröne! Just de sättet hon sa de på också...
Man måste ha varit med för att fatta! Sjukt kul iaf! ;D

Senare drog vi tillbaka till Olearys, det hände inte specillet mycket där än att jag höll på att få spader på några killar på dansgolvet, de var nära att få en knytnäve också ett par gånger men jag fick hejda mig och ge dom ett finger istället...
Och inte nog med de... Malin, du vet Mr F med den där "intressanta" historian... Han gjorde de igen! Jag ska berätta!
Det blev ett bråk på dansgolvet, efter de kommer Mr F fram till mig, hade råkat titta snabbt på honom... *suck* Och så säger han så här, Vill ni veta hur bråket uppstod?! Jag säger: Nej, tack, jag bryr mig inte!
Då väntar han 5 sekunder sen förklarar han till 2 helt ointresserade ansikten (som även kollar åt ett annat håll!) att han hade frågat killen om han velat ha tuggummi, då hade denne trott att han (Mr F) var bög velat ta honom bakifrån eller nå...
Ungefär nå sånt var det, tror jag.... 
Men snark!
Skulle aldrig ha tittat på honom, inte ens snabbt! :/
Sen gav vi upp vid kvart i 3 och mötte upp Camillas karl och begav oss till Kebab City, där träffade vi en kille som kallades Termos (varför vet vi fortfarande inte), då kläcker Camilla ur sig: Tror du han har varm choklad?!
hahaha... Fy faan... Vi var bara lite trött då!!! ;P

Sen begav jag mig av hemåt med sista nattbussen... Det är sååå sjukt tråkigt att åka buss på nätterna själv, somnar alltid när vi kommit till Sjukhuset...!



Idag då, morsdag och allt, min mamma har inte fått nå! :/ Hon har inte varit snäll...
Närå... Men hon kanske får nå framöver istället...
Iaf så har vi varit på morfars grav och satt blommor, han skulle ha blivit 80 igår...
Och efter de var vi till mormor och åt tårta!

Sen ikväll efter middagen har jag och Sove varit till lägenheten och målat lite...
Nu är det snart klart... :D

Nu ska jag snart hoppa i sängen och sova...

Ha en bra natt tillsammans..

Kommentarer
Postat av: Barnens Hus

inte ska du ha fusklappar sandra...:D

2008-05-26 @ 20:49:40
URL: http://michaelhansen.blogg.se/
Postat av: maling

HAHA! mr F is the shit, jag har haft en rätt dålig dag idag men nu vart jag på bättre humör :)

2008-05-27 @ 13:11:27
URL: http://normalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0