Lägenhetsnytt del 5

De 2 sista dagarna har jag bara droppat förbi lägenheten för att kolla vad som hänt, och lite mer är klart nu än förut! :P
Hallen är färdig målad... Vardagsrummet nästan helt tapetserat och de lilla tapet som skulle komma upp i köket är done!
   
Nu är det inte mycket kvar men som sagt, men kan inte flytta in förens badrummet är riktigt... Och det vet man ju inte hur lång tid det tar.... :/ Men men, så ser det ut i dagsläget mina vänner.... :)

Imorgon är det fredag och helg, men jag jobbar på lördag också...
Det är 4e veckan i rad som jag jobbar 6 dagar... Kul kul...!
Slitsamt men jag får extra mycket pengar på kontot, och det är ju alltid nice!
Med tanke på hur många filmer jag köpt på MediaMarkt för 69 kr/st....*scchh* hihi..

Nä, nu ni ska jag lägga mig i sängen och spela lite Sims 2 på mobilen innan jag ska sova, jag har blivit beroende, det är för att det går hur bra som helst för mig där! ;)
Inga problem i världen kan rubba mina chanser med Naomi! mohaha..

Ha en bra natt tillsammans...

Kommentarer
Postat av: Sandra

skitsnyggt mumin!!=)

2008-05-23 @ 10:44:15
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0