Lägenhetsnytt del 3

Imorse ringde chefen på dagis och bad mig åka till Paviljongvägen istället, brist på folk och så fick man träffa barnen där... Vilket var hur längesen som helst typ man såg! Kul kul!
Efter jobbet kl 15, for jag mot Fresks för att kolla tapeter, hittade men fortfarande velig!
Hem och powernapa innan pappsen ringde och sa att vi MÅSTE kolla på badrumsgolv och våttapet idag... Så jag drog med mig andra pappan med och så for vi på Fresks igen! haha....

Vi har nu bestämmt tapet till köket, tapeter till vardagsrummet och all våttapet och golv till toan! Tjohej! :)
Sen har Sove varit i lägenheten och målat tak, en annan var lite seg och tar nya tag imorgon efter bankärendet! :D

Försmak på tapetval i köket:

HÄFTIGT va?! ;P

Och så här ser min hemmagjorda namnskylt på dörren ut:


Nu sängen med boken...

Ha en bra natt tillsammans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0