Känner du Mumin med många bollar i luften?!

Ja, jag har väldigt många bollar i luften just nu... Sjukt många!
Känns de iaf som... HInner ju kanppt tänka för i gröne...

Idag har jag haft 2 jobb! haha... Jobbat på dagis först, såklart, sen hunnit varit hemma ett tag innan Pillan ringde från Gina i Birsta och frågade om jag kunde hoppa in en sväng, såklart sa jag!
Men innan jag stack dit for jag på banken och gjorde de sista med lägenheten... Nu har jag ett banklån (vuxenpoäng!) och en alldeles egen lägenhet (mer vuxenpoäng!)... :P Hoppas bara att badrummet hinner bli klart i helgen så jag får flytta in nån gång, tydligen ska det ju kärvas, såklart! Inget blir bra om det inte är en massa krångel först!
Har även betalat 1a hyran! wiiie! :)

Nu ska jag hoppa i  säng och sova riktigt jäkla skönt...

Ha en underbar natt tillsammans..

Kommentarer
Postat av: maling

gissa vem som kommer till uppsala ikväll då om inte mr F ;) rapporterar de "roliga och intressanta" historier jag fått höra imorn haha

2008-05-31 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0