Födelsedagen...

Dagen har varit i stort sett bra... Inget bra väder men kort arbetsdag och många Grattis-hälsningar... :)

Har haft lite besök på kvällskvisten av diverse folk... :) Så här har presenterna sett ut:
   
Köksset och pengar av mormor med sambo!
Parfymen Can Can, Paris Hilton, från de som står på det exklusiva Paint-kortet... ;D
Ljuslyktor av familjen Lindgren...
Pengar av morbror med sambo....
En skruvdragare, Bosch, av Roger, Paula och Benjamin, den är liten och gullig och behändig! :P
Av mamma med resterande familj har jag fått en garderobsblomma, en affisch med döskallar(!) och så kommer snart en dösnygg tröja till mig! ;) Den får ni hålla er till tåls med...

Tittade på lite kort från tidigare födelsedagar! haha... Kolla på detta!
  
  
1: Frida lovade kalasfylla på 19-årsdagen....
2: Jag å Emelie, min klasskompis på gymnasiet som fyller år samma dag!
3: Kalasfyllan lovad och utförd! ;P
4: 20 åringar ska tydligen firas....
5: ...i flera dagar...
6: ...och sen får man en fin, stor och god grogg i en ishink! :D

Ha en bra natt tillsammans....
//Födelsedagsbarnet! ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

haha det var härliga tider det där..;)

2008-05-15 @ 11:05:07
URL: http://stateofattraction.blogg.se/
Postat av: djhenke

GRATTIS GUMMAN!! kram

2008-05-18 @ 19:10:43
URL: http://www.djhenke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0