Das helg...

Sen jag skrev sist har detta hänt typ: jobb, jobb, jobb och utgång både fredag och lördag! :D

Fredagen gick jag ut med Madde, vi var på Dreams (=dött), Olearys (=hockeyfans)... I hockeyn förlorade vi mot Canada och så mådde jag piss så vi åkte hem... Var nykter så det måste ha varit maten jag ätit....Eller nå?!

Lördagen vart det först inhandling av filmer på MediaMarkt... Richtigt billigt! Sen jobb på Barnens Hus, inte till 15 denna gång utan till 17... Nice price!
Efter Maddes lilla äventyr, drog vi på Aveny på kvällningen... Mitt favvo-coverband No.1 skulle ju spela! Och Madde hade aldrig hört talas om dom.... Men så är inte hon lika ofta som mig på AfterSki i Åre på Bygget heller! ;P
Nu vet ni säkert vilka jag pratar om...
Oh ah marmelad, säg oh ah marmelad!
 
Marmeladorkestern såklart! :P
Sjukt bra är dom... :)
Vilket röjj!
Och mycket roligt folk träffade vi också! ;)

Idag har andrapappan och jag varit i lhg:en mest hela dagen.... Rivit, spacklat, slipat m.m... Det går lite långsamt men snart så! Sandra var även förbi en sväng, lämnade lite presenter till mig och kollade runt...hihi.... :P
Och sen har jag även sett denna film ikväll...

Sjukt bra film... Man vill bara ha mer nu på en gång..... :D
Se den om ni inte redan gjort de....

Nattkissning nu sen blir det sängen och lite bok....

Ha en bra natt tillsammans...

Ps. Texten är kursiv för jag råkade trycka på nå konstig knapp, inte den där upp där man kan ändra själv utan på nån annan här på tangentbordet och nu får jag inte det tillbaka till vanligt... Så det får vara så här nu! Jag orkar inte pilla så mycket....
Ååååh, TYPISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0