Dålig start på veckan...

Imorse då jag vaknade jag helt inställd på att börja 9.30, skönt tänkte jag och tog det lungt... Men klockan 8 tittar jag i almanackan och jag skulle ha varit på jobbet för en kvart sen... Typiskt!
Stressad ringde jag och bad om ursäkt och berättade om mitt misstag! En halvtimme senare och ny duschad var jag på jobbet! Stressad in i själen....
Och inte blir det bättre då jag på eftermiddagen råkar skjuta en boll i plast på kinden på ett barn... Det var inte meningen, en plastboll är inte den lättase att styra! PANG! sa det bara.... Som tur var gick det rätt bra, barnet vart lite röd.... :/ 

Väl hemma så har jag packat några lådor till.... Dock är det massor kvar... Småplock som, skivor, filmer, pennor (vilket jag har massor av!), smycken och solbrillor! Sjukt med grejer alltså man har samlat på sig....
Garderoben blir dock lättast att packa, bara slänga allt i en stor Lindab påse! :P haha...
Det kommer bli gööör skönt att flytta! :D

Så förmodligen om min tidsplan inte ändras tvärt igen, så kan det komma att bjudas på födelsedagsfika i nya lägenheten den 14e! :)
Vi får väl hoppas på de, inte sant! ;)

Ha en bra natt tillsammans...


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha.. men mumin..skjuta bollar på små barn? det trodde jag inte om dig!...;)

2008-05-06 @ 11:23:45
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0