Dagen

... den har väl inte varit helt menningslös, eftersom jag inte fick lägenheten idag så trodde jag den var typ över...!
Men har varit med mamma på Fresks och tittat på tapeter, vi tror vi vet vad jag ska ha nu för grejs uppåt väggarna... :P
Men bara tror, vi måste se hur mörk/ljus soffan är! haha... Det måste ju matcha ju! :)
Sen efter trippen till Fresks så for vi på Fyndlagret! Farligt! Där hittade jag ju såklart saker... En stol och en lite gammal byrå till hallen, ska dock byta tyg på stolen så det blir lite snyggare! Men det kommer passa skit bra där i lill hallen! :D

Sen har man degat hemma, käkat kebabrulle och sett Så ska det låta så klart! :) Sen for jag med Madde ut till Millan en sväng och hängde där ett tag innan jag skjutsade in dom på krogen! :)
En annan ska snart hoppa isäng, imorgon är det dags för ett 3 timmarspass på Barnens Hus igen och Micke jobbar! Tjoohoooo! :)
Kul kul.....


G NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0