Tjolabalej

Igår...
...var de fredag
...var sista jobbardagen denna vecka
...hade Timrå hemma match och vann efter många om och men-spännande minuter!
...var det utgång med Madde... :P Äntligen kan man säga! Besök hos Tenho på Hemmakväll, tejpad väska, drack lite, dansa mycket, träffade mycket trevligt folk (gamla som nya och sånna man inte träffat på år och dar!), var urkasst på Olearys, bättre på Primero...
Vi käka och skratt mer på MAX, åkte taxi runt hela stan kändes de som.. haha...! Men roligt hade vi! :D

Idag...
...har jag och Madde varit i Birsta. Checkat Bauhaus, käkat lunch på IKEA, provat kläder, köpt tröjor, kollat på skor, köpt en klocka och Madde handlade godis på ÖB innan vi for hem... :)

   
Koftan från Carlings som jag fått skickade från Umeå, min döskalleklocka från Ur&Penn, och sist lunchen på IKEA!

Nu ska jag powernappa!
För tydligen blir det utgång ikväll med... hmm... Börjar bli för gammal för 2-dagars!

Hejpa hejpa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0