Solen skiner...

...som aldrig förr! hihi... Idag har det varit grymt bra väder, snö och sol är bland de bästa som finns!
Önskar bara att man var i fjällen och på Åreskutanstopp i en vindfri snöhög med gott dricka! :D De ni! Det skulle inte varit helt fel.... Kanske blir några sånna öjneblik till helgen!

Annars har det varit jobb här i dagarna 2, och mer blir det...
Igår var jag på ett annat dagis (planeringsdag på mitt dagis!), jag fick vara på småbarnsavdelning. Dom är så söta där och sjukt roliga att vara med... Men iaf, när vi sedan gick ut efter frukost möts man av hejande från dom större barnen på en avdelning jag var på före jul! Kul att man blivit ett roligt minne för dessa underbara kids!
Fick även höra att jag blivit saknad av en tjej, och att hon tyckte jag hade varit borta för länge från dom! :)
Sen hade jag sjukt roligt, ett barn kastade snö på mig så jag sprang... Då fick jag retsen efter mig med... hahaha! Fick inte ens chansen att kasta tillbaka, bara fly! SÅ många var dom... :D

Jaja, time for bed... Imorgon efter joppet ska jag träna lite! :D
Skönt att få svettas igen, istället för hosta och snora sig genom dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0