Påskdagen

Idag vakande jag tidigt av att familjen stökade i köket... Sen drog dom mot fjällen...
Jag själv gjorde mig iordning för en solo-tripp till Birsta City! :)
Handlade fast jag itne skulle och sen vart jag nog kvar på Bianco hos Camilla i säkert en timme! haha.... Vi pratade på vi och tiden gick...
Fortsatte sedan med lite mer shopping innan jag drog till Bilprovningsparkeringen för att möta upp Frida och ge henne en påskpresent! :) tihiii... Där vart det också ett långt prat!
Sen hem, fixade lite stuff och såg slutet på Remember the Titans, innan Camilla ringde och sa att hon var hemma... For och hämtade upp henne med my sweet ride och Takida i högtalarna, vi fortsatte mot ICA för att handla diverse grejer till middagen...
Hem till mig och gjorde mat, såklart! Sen hamnade vi framför tv3 och Miss Secret Agent 2 med lite gotta! haha... När den var slut vart det en konstig men rolig film på hmmm... Kom inte ihåg vilken kanal eller vad den hette! Så WE!
Sen har jag bara skjutsat hem henne igen och nu sitter man här och ska snart droppa i sängen.... :D

Imorgon ska jag nog städa lite... :P

Ja, just ja... Skulle lägga in bild på de niciga saker jag roffat åt mig idag!
 
- väska från Bianco
- ballerinas från Din sko
- hjärt-örhängen från Vila
-
Fantastic 4 & The Holiday från Rocks

Nu säger vi go natt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0