Hockeykväll...

Idag har vi haft en bra dag på Kulan"fjället"... Käkat lunch ute och bara myst i solen...typ... Iaf en stund innan vissa barn vart trött och griniga!..

När jag kom hem tog jag mig en lååång powernap på 2 timmar, lite för länge!
Sen tog jag mig an städning, disken och tvätten från igår... Skönt att ha det gjort!
Efter allt detta var det äntligen dags att sätta sig framför tvn med middagen (bestående av couscous, falafel och egen tsatsiki!) ............
...och se image47 förlora på bortaplan mot Kentas HV71! Vilken piss match! Dock bra och fint spel i SISTA perioden! Men HEJ! Det gjorde inte mycket för resultatet...
På fredag är det hemma match, och vi kan ju hoppas på att grabbarna spelar bättre då!
Och att Peter Regin image93 har tagit bort sitt lilla slutspelskägg! :/ Alla behöver inte ta slutspelsskägget på såå stort allvar! Eller?!

Nu har jag sagt mitt, he på re!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0