I´m back on track

Så himla skönt att äntligen ha tillgång till internet huuuur mycket man vill igen! :D
Sitter dock på golvet men men... det gör välan inget! :P
hihi....

Dock är jag lite sur... hittar inte kabeln som ansluter kameran till datorn för att kunna uppdatera er med bilder... Men det får väl bli en annan dag...

Och denna vecka här hemma i stan är det äntligen dags för Sundsvalls stora event... Gatufesten!!! hihi... Sjukt kul kommer de bli!

NU ska jag hämta tvätten sen blir det att städa upp lite här hemma... Imorgon ska man ju jobba igen... Och jag ser sjukt  mycket framemot torsdag då det blir röj för min del... Jobbar alla andra dagar! :P

Bjuder på en bild från en förfest hos Bengan förra året under Gatufesten! tihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0