Hej och hallå kära läsare

Nu sitter jag här och är skitless! Min JÄVLA dammsugare la bara av för en stund sedan.... Jag som skulle hinna städa innan jag drar till jobbet! Det var inte så mycket av med de då...
Vad gör man nu fram till 14 liksom...
Får nog ta och leta fram kvittot och åka in med den jäveln....

Det händer väl inget nytt här heller förutom att man jobbar nästan ihjäl sig.... 

Var dock in på Birsta City igår efter jobbet och hittade dessa! :D
En Mumin mapp och bok på Gallerix och en väska på Bianco!
Hel nöjd!

Igår kväll hamnade jag hos Pillan i hennes soffa framför Sommarkrysset där Takida spelade... :D
Sen såg vi filmen Tuck everlasting som gick på 4an, den va faktiskt bra du!

Nu ska jag göra ett försöka till med dammsugaren innan jag tar disken istället...!

Kommentarer
Postat av: Frida

taaack mumintrollet...

Snygga grejer förresten ;)

2008-07-13 @ 14:00:10
URL: http://fridatorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0