Thank god is friday!

Eller inte.... Det är bråk i familjen om turen till Åre och stugan...
Jag har sagt hela tiden att jag blir hemma eftersom jag inte känner mig pigg, min bror har däremot NU kommit på att han har massa skolarbete att göra! TYPISKT HAN!
Så nu blir både han och mamma hemma! *SNARK* Och pappa far själv...

Idag har jag fått dessa på posten iaf!
  och
Very nice!

Sen har det blivit en fika på stan med Pillan, Henke (mfl. i fam. Pettersson), Malin, Stefan och Linnsen...

Nu ska jag laga mat och sedan se film som jag har hyrt till MIG SJÄLV!



UPPDATERING!

Från och med nu hatar jag även IKEA!
Köpte några lådor där imorse...
För det första är ena lådan alldeles för hög (säkert mitt fel som inte kollade, men skyller på IKEA!), skulle haft en låg som går in under sängen!
För det andra så köpte jag 2 svarta lådor som egentligen är till för DVD filmer men jag har annat kraffs i dom, men SÅ är det en matt svart färg på dom istället för en blank svart färg som jag skulle HA!!!!!!!
Då har dom J****RNA bytt ut dom.....
JAG BLIR SÅÅ TRÖTT, SÅÅÅÅ TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: Äl

Välkommen till hata Ikea klubben!

2008-01-18 @ 21:52:34
URL: http://alanb.blogg.se
Postat av: djhenke

Riktigt schyssta skor gumman! Skoj och träffa dig i fredags! De var ju ett tag sen! puss och kram

2008-01-20 @ 12:10:38
URL: http://www.phaat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0