Sweet slappy helg

Ja, typ!
Och såå himla skönt!
Igår trotsade jag mina bihålor och snuvan igen och drog ner på stan för en fika med das polers!
I fickan hade jag med mig det lilla undervärket nässprayen! Har kommit på att den är ju faktiskt bra, man känner sig som en människa efter att ha sprutat några sprut!
(Men man får bara använda den i 10 dagar om inte nån doktor sagt annat! KOM IHÅG DE!)
Tyvärr får jag stå ut med andra plågor som tandont och typ huvudvärk!
Men de är ju bagateller!

Efter dagens stadstripp for jag och mamma till vårt älskade/hatade IKEA, OCH denna gång fick jag med mig rätt lådor!
Dock inga svarta utan alla gröna!
Så när jag kom hem kunde jag äntligen skruva ihop pappalådorna (för de gör man med IKEAs lådor!) och fixa så allt låg i rätt låda och man hittar lätt! Snyggt och prydligt vart de...

Efter att ha sett Polisskolan 3 så ringde Pillan och då vart det en åktur i nya Audin... Fin bil!
Sen vart det tv-tittande och lite onyttigheter hemma hos henne på varsin soffa! :D
Hann inte titta på hela Resident Evil 2an men får ta det en annan dag, den gick ju på 3an och det hade varit perfa eftersom jag nu sett 1an & 3an... Men men... Vi såg Catwoman istället! :P

Nu ska jag dammsuga sen se Transformers.... :)

Från den som i vissa stunder känner sig upphängd och nersläppt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0