Här skulle jag vilja va nu...

image20
...i Åre!!!
Underbart väder, mycket snö, skidåkning, afterski och bara massa slapp!

Inte jobb, jobb och jobb som man har här hemma... Fick idag reda på att dom dagar jag inte fått speciella tider på dagis ska jag ändå vara där mellan 9-13.... hmm... Jaja... Money, money, money... Blir det iaf!
Så det blir jobb hela veckan kära vänner... Även att jag fått 2 strö-lördagar på Barnens Hus framöver... :)

Nu blir det ändra lite läsning i Harry Potter eller tv och Timrås match eller så finurla lite på mitt CV!

Jo, just de ja... Jag har en fråga...

Om du skulle vikariera på dagis, vad skulle du tycka va nödvändigt att veta?!

Finurla lite på de ni!

Ha de gott, igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0