Här är jag nu!

Startar om på nytt på den här sidan fr.o.m. idag! :)

Ja, men iaf så har jag spenderat min söndag med min vän Äl... Vi började dagen med risgrysgröt och avslutade med Bite Line-pizza....
Där emellan hann vi ut till Birsta City för att kolla runt och handla lite, även 3 kulor glass slank ner från DrakenGlass där vi fick sällskap med "släkting" Lina!
Det som var mest absurt på hela dagen var dessa sockar/accessoar (?!?)...

image5

Och dessa....
 Vi var tvungen att fråga vad man skulle ha dom till... Tydligen är det de senaste... Så nu vet ni de! Bara att köpa sig ett par och ja.... Göra i precis vad som helst man känner för...
Fugly!

Sen förstår ni så har vi köpt fiskar! :D
Jonas kommer bli överraskad när han kommer hem... Eftersom vi köpt dem i smyg!
image7 

 Kapent Krok, för han är alldeles svart på ena ögat!

 Sen har vi den namnlösa fisken... :)


Nä, nu ni blir det sängen... Jobbar imorgon på dagis faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Baby

Vad kul med en ny blogg sida! Blogger är mkt bättre faktiskt =) kramar!

2008-01-07 @ 14:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0