6 dagar kvar...

Dagens:

mående: trött som få...
klädsel: på jobbet vart det mysbyxor och när jag var på stan vart det jeans. :)
ska: snart ta och hoppa i säng tror jag.. haha..
skulle behöva: söka jobb (nån som vet nåt?!), klippa luggen och färga håret...
ångest: tabben igår på B H... hmm...
inköp: en julklapp till en av brorsorna.. alltså en kvar!
goda gärning: hjälpte köksan på dagis med grötkokning på morgonen, jag öppnade och hade den förfrågan på 2 papper på 2 olika ställen... haha... Så jag inte skulle missa den!
middag: lax, potatismos och gröna långa bönor :D
grej: bokat tvättid, finally!
vill ha: en massa saker... och julafton!
fråga: vad gör vi på nyårsafton?!


Nu säger jag god natt! :)

Kommentarer
Postat av: äl

har en julisklappis till dig? när kan du tänkas få den?

2008-12-20 @ 23:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0