Snöööö!

En massa snö har det kommit, hur mysigt som helst...
Det är fredag och Kevin vann Idol! :D

Jag har slagit in lite julklappar och svurit över ljusslingan i granen som inte fungerar så den måste bytas!
Köpte en klänning från Tjallamalla som inte passade så bra som jag hoppats, stor upptill och tight nertill... haha... Hur ofta händer de?!
Fått en hyasint av personal och barn på dagis! :P
Och sen så jobbade jag på Barnens igår, chefen vart tårögd då jag kom dit på morgonen.. Hon trodde nämligen inte jag skulle jobba, så jag räddade hennes dag... 2 gånger t.o.m. Eftersom jag också ställde upp att jobba till stängning! :D
Man ska vara snäll så här i juletider...

Sen fick jag även höra att ett av barnen på dagis kallade alla för mamma nu... Typ mamma Kerstin, mamma Gudrun, mamma Anna, mamma Erika och så mamma Sandra (jag alltså).. Men så frågade hans mamma:
Har Sandra några barn?! väldigt funderande mamma... Då svarade han...
Nää.. Lite osäkert... Men hon har en mamma... hahaa... Vilka funderingar och grejer barn håller på med...

Nä, nu time too sleep... Imorgon är det Lucia och jobb... Så det blir baskimig glitter i håret! :P

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0