Julgranen..

Ja, jag är en mycket vek människa. Jag kunde itne hålla mig längre nu, alla julkulor och annat julgranspynt har skrikit mitt namn hela helgen...
Så igår kom granen upp och idag vart det pyntning! Fint blev de banne mig!
Fattas dock lite glitter och så måste jag byta en lampa i belysningen... Så ni får nöja er med dessa så länge..

 
Sliver vart temat, skulle ha varit lite bått också men det får vi ta en annan gång... :D
Det blev istället turkosa kulor i fönstret!
 

Imorgon kommer förhoppningsvis pappa förbi och hjälper till med lite borrning! :P Julstjärnan i sovrummet ska upp och en brandvarnare, kan ju va bra med en sån nu i juletider...
Ska ta och baka pepparkakor nån dag här också... :D Smarrigt!

Nä, dusch och säng nu eftersom man var upp halv 6 imorse...

Go natt och sov gott folket...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Moahhaa.. ja du är riktigt vek!!!

2008-12-11 @ 21:24:16
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0