Update for Sandra

Tyvärr har jag inte så mycket att berätta... Det är ju mest bara jobb nu förtiden...
Fan, de händer ju inget spännande för tillfället ju! :/

Dock har jag skaffat mig en sambo! ;D haha...
Honom får ni en bild på imorgon..
Tänkte även försöka få in lite bilder på hur das lägenhet ser ut just nu... Man har ju fått till de lite nu iaf! :P


Sen.... undrar jag om det är någon som har lust att följa med på Backyard Babies och Takida på lördag?!
Chris gumman var tvungen att jobba... :(
Tråkigt men sant...
Så nu söker jag nytt sällskap!


Skaffa dig ett liv MUMIN!

Go natt

PS. Ja, Sandra... En osthyvel... hahaha... Jävligt klantig är man ibland! Du ska få se ärret! mohaha...
 


Och sen då apropå ingenting... Jag brukar titta på Allsång på Skansen, ett mycket trevligt program faktiskt!
Dock inte idag...
Och detta pga av att Benny Anderssons Orkester spelade låten 'Du är min man' med Helen Sjöholm för hundrade gången... Det har dom ju gjort dom senaste gångerna dom varit med också.... När ska det komma något nytt?!?!?!
Och inte nog med detta vart det också en duett med Tommy Körberg.... som VANLIGT!
Men va faan, gammfolket tycker kanske om de, men dom kan inte heller tycka om att höra samma låt av samma artist varje gång dom står på just den scenen...!? Eller?! 
Ta med nån annan artist tills dom skrivit något NYTT för guds skull, SVT vakna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

What.. en sambo... nu blev jag riktigt nyfiken.. en sambo av den manliga könet också...hmm..tell me

2008-08-06 @ 14:57:56
URL: http://stateofattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0