Sharlom...

Ja då var det fredag igen kära vänner... Och jag har inte varit ledig idag... Men på måndag då jäklar är jag ledig och sedan även på tisdag! :D
För då ska jag ladda upp för att jobba på Gina resten av den veckan! :) Och de tackar jag Pillan för... hihi....

Vad har hänt då?!

Inte så mycket än att jag jobbat på dagis denna vecka... Sjukt roligt och skönt att vara tillbaka.. Men herregud sååå trött man blir! :) Kul att träffa alla barn och personal där också...

Sen cyklade jag igår ner (på min nya fina cykel) till Waynes för att möta upp Sandra för en fika och pratstund... Vi hade jättemysigt och sprang även på en av mina föredetta klasskompisar, Malin, som hade skvaller! haha...
Vi måste göra om de och ta tag i lite saker vi pratade om igår, Sandra! ;)
Försöka ses oftare helt enkelt! Då vi hittar ett hål i våra späckande scheman... haha...

Ihelgen blir det mer jobb... Barnens Hus står på schemat... Sista hela helgen man gör där då! :/
Tråkigt men sant... Dock ska vi ju träffas igen den 6e september för fest! :D

Nu ska man snart bänka sig i soffan, med lite popcorn tror jag, för att se Casanova på 5an...! :)

Äh... Popcorn var de....!

Ha en underbar natt tillsammans...


Kommentarer
Postat av: Errki

Vi ska vara ute ur lägan på måndag så det blir bara flytt flytt flytt..

Ja, men då får du adda mig på michellelove[email protected] , min fina mail sen 6an :P

2008-08-22 @ 21:03:49
URL: http://errki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0