La helg...

Förutom jobb ihelgen har jag hunnit med ett och annat... Eller nåt! :P

Igår var vi ut iaf... Jag, Pillan och Camilla... Vi förkrökade hos Pillan och där vart vi kvar länge... För länge! :P haha.....
3 sjukt fulla damer satte sig i bilen och åkte ner på stan... Klev in på Oscar och där var de dött! Vandrade vidare till Aveny där de var proppat! Inte så konstigt med tanke på att Ständut Blakk spelade.... Avslutade kvällen gjorde vi på Oscar och sprang in i lill Tommy på Storgatan, sen tog Pillans sig en korv och vi åkte bussen hem.... :)
Sjukt rolig kväll....

Idag vaknade man tidigt trots sen kväll igår... Dom ringde från Gina och frågade om jag kunde komma tidigare, givet Sivert! Så innan jag for var jag tvungen att cykla till Pillan för att hämta das auto.. Sen for jag ner till hamen för att träffa min små syskon och små kusinerna... :D
Hihi....
Väl på jobbet var man sjukt sliten... typ... Men med lite tempo och ett litet fint ögongodis förgyller dagen! :P
Det var detta som gjorde min dag... Plus ett HEJ bak på lagret! ;) hihi....

Idol Ola på Bista City! :D

Nu måste jag ut till bilen och hämta mina krukväxter jag fått! :)
Sen är de god natt, om jag ska orka med 15-20 barn imorgon...
För jag ska jobba på dagis hela veckan lång! :)

Ha en underbar natt tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0