Söndag

image129

Ja, igår kväll träffade jag Sandra... ÄNTLIGEN! ;P
Vi satt hemma i deras nya lägenhet och käkade popcorn, såg på tv och pratade om dittan och dattan!

Idag har jag gjort mest ingenting och sedan åkt till papps för att fira Karin som fyller år idag...
Så där har man käkat middag och efterrätt.... Jag och lillsyrran spelade även Mall Maniacs, ett spel jag och pappa fick på Donken för typ 100 år sen... Man är en ful 3D gubbe som springer runt i en ICA butik och samlar på sig varor från en inköpslista, nån som vet vad jag menar för spel?!.... Askul är det iaf! :P

Sen har jag även fått tillbaka bilen, det tog hela dagen (07.00-22.00) igår för pappa att laga den... Sjukt men nu funkar den som den ska...
Och Madde! Hädan efter kan vi tuta normalt, och inte bara i vänstersvängar!

Så imorgon efter jobbet ska jag på besiktnigen igen så dom får se att det är åtgärdat! :) Varningstriangel har jag också nu!

Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite Jonas Moström...

Go Natt

PS. Har forfarande INTE gjort något åt skrivbordet (bilderna i förra inlägget!), det får bli imorgon då jag slutar tidigt och efter besiktningen! DS.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah men snygg bild....:P

2008-04-14 @ 12:38:24
URL: http://stateofattraction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0