Shit happens...

Idag vaknade jag hos Frida och mådde som pesten själv... haha...
Eftersom vi var ut igår och slog på stort, kan man säga, så mådde man ju därefter....
Jag och Frida vandrade hem i bytta skor... Käkade pommes med dressing när vi kom hem och väckte hennes "sambo"... :P
Så imorse tog man bussen hem 9.15... Duschade, klädde på sig och tvingade i sig en macka eller två, innan det var dags att försiktigt ta bilen ut till Birsta och jobba!
Har faktiskt mått väldigt bra resterande dagen, men så fort jag kom hem dog jag i sängen i ca 3 timmar! Det kan man kalla powernap ink. återhämtning.... Nu har man även fått i sig lite mat, så snart är man väl människa igen...!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Frida

mohahahah ;) men gött var det ;)

2008-04-20 @ 10:44:54
URL: http://fridatorngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0