Köttbullar x2

En nackdel med att bo hemma är att man kan få samma mat hemma som man ätit på jobbet! Händer ganska ofta hemma hos oss!
Och det var inget undantag idag, köttbullar och potatis på jobbet och köttbullar och potatismos hemma!
Gott är det ju, så man ska inte klaga men det är ett under att man inte får sjöbjug! (eller hur det nu stavas?!)

Idag har jag besiktat bilen... hmm... lilla Doris måste åtgärdas på några punkter, så vi får vänta och se vad ödet bestämmer! :/
Kanske blir det mos, kanske blir det crome!
Även att gubben som checkade bilen tryckte på lyset på sidan, så när jag kom till jobbet och låste bilen stod lyset på i 4 timmar innan en av kollegerna märkte de och kom och sa till... Trodde inte den skulle starta när jag skulle hem men det gjorde den som tur va! Doris må va gammal, men är en pärla i mina ögon... :)

Sjukt trött är jag också, Madde vill ha med mig ut men det går inte riktigt... Är redan som en zombie, och det blir värre kan jag säga... Helt otroligt att man kan hålla ögonen öpnna med tanke på hur barnen betett sig idag...
Har ni läst Den vilda babyn! Så var de!
PLUS att imorgon jobbar jag på Barnens Hus, dock bara 3 timmar, men man måste ju vara lite pigg...

Nu ska jag bänka min stjärt i soffan och se Så ska det låta med Peter Settman! KÖNG!
Då håller man sig vaken en stund till....

Ha de bäst, flodhäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0