Jävlar anama..

Idag har varit en sjukt-kaos-dag på jobbet! Jag har varit personalakuten, sprungit fram och tillbaka pga av kort om folk... Dåligt trött man var när man kom hem... NÄÄÄ!
Och då när man väl kom hem fick man fara igen, mamma tyckte de va en bra idé att titta på tapeter.... Ååhh... Har lite ångest nu faktiskt! Det är jobbigt de där med tapeter och färger.... Jag tror det blir vitt, vitt och vitt i lägenheten! hahaha.... Så enkelt....

Deklarerat har man gjort idag också... Det var ju super enkelt, kolla att det stämmer och skicka sms... Inga svåra bananer alls! :P
Och med posten har man fått lönebeskedet (nice) och det nya bankomatkortet... :)
Ett steg närmare det nya livet på egen hand...
image140
Snart gör jag som flyttfåglarna...

Imorgon efter hela familjen slutat på jobb och skola, packar vi bilen för en helg i stugan, in das fjäll ÅRE! Längtar...
Ska ta mig faan inte bli sjuk denna gång, då åker jag skidor ändå!!!
Det är ju liksom sista chansen nu kan man säga, sjukt mycket folk kommer det vara där uppe, det är ju Skutskjutet i helgen också...
Så jag hoppas det kommer se ut ungefär så här där uppe...
image141

GO NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0