Då var helgen slut för denna gång

... men den kommer tillbaka lite tidigare än vanligt! hihi... Jobbar bara 3 dagar denna vecka... NICE!

Gårdagen bestod av fika, lite shopping i stan och Birsta, middag på Donken och en massa prata med Millan! :P Ja, helt sjukt roligt hade vi också... Senare och nästan lite för sent kom vi på att det blev bäst med en utgång. Så efter stress, stress och en dålig kundtjänst så satt vi hos Theres och spelade ett dumt fyllespel... Full vart jag och det tacka jag för... OCH jag kommer aldrig mer halsa öl...!!!
Sen tog vi taxi till Olearys där vi stannde HELA kvällen tills det var dags att åka buss hem! :P
Träffade Älan and the gang...
image144
Och Malin fick denna fina bild på mig och Fredrik, då han berättar nånting som bara gudarna vet hur den gick och varför han berättade den...
hmm...

Så jag tackar tjejerna för en superhärlig kväll!
image145

Ha en underbar natt tillsammans allihop

Kommentarer
Postat av: Frida

Taaaack vännen!!! Jag älskar dom, bilderna är heeeelt underbara :) spänningen är olidlig ;) oooohhhh

2008-04-28 @ 10:56:58
URL: http://fridatorngren.blogg.se
Postat av: maling

haha ja det är inget positivt att komma ihåg vad han sa kan jag säga :D inte den mest intressanta historien man hört!

2008-04-28 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0